Super! projekti: Skrito v raju

Super! založba je eksperimentalna organizacija, ki preizkuša dosedanje predpostavke in testira tehnološko podprte rešitve za založništvo.

Spletna knjigarna→

Kako smo TV serijo Skrito v raju oživeli med platnicami

Prvi projekt v Sloveniji, ki je TV uspešnico preoblikoval v knjižno izkušnjo za vse generacije.

Kako je nastala knjižna zbirka, ki presega klasične okvire?

Skrito v raju, ena najbolj gledanih serij POP TV, je četrtino Slovenije prilepila pred zaslone. Naš izziv je bil ambiciozen: kako ta priljubljeni televizijski svet prenesti v brezčasno obliko, ki bo nagovorila vse – od najmlajših do najstarejših – in gledalcem ponudila nekaj, česar pred tem na slovenskem trgu še ni bilo.

Sledili smo globalnemu trendu novelizacije (t.i. film-to-book), a ga razširili in prilagodili slovenskemu okolju. Nastala je prva obsežna knjižna serija, ki temelji na domači TV produkciji in v bralni obliki razvija zgodbe, občutke in like priljubljene nadaljevanke.

Naš ustvarjalni proces v korakih:

  1. Analiza vsebine
    V tesnem sodelovanju s scenaristi in marketinško ekipo POP TV smo raziskali bistvo serije Skrito v raju – univerzalno zgodbo, ki je navdušila vse generacije gledalcev. Poglobljeno smo preučili motive odnosov, odraščanja in družbenih tem ter prepoznali potencial za prenos v knjižno obliko in razvoj izvirnih dodatkov (t.i. derivatov), ki jih na televiziji ni bilo.
  2. Razvoj koncepta
    Zasnovali smo edinstveno zbirko, ki presega klasično novelizacijo. Ustvarili smo vzporedni seriji s postopnim izdajanjem novih naslovov: epizodne knjižice za nove bralce in žepnice v romaneskni obliki za izkušene ljubitelje zgodb. Koncept smo nadgradili z derivati – Larin dnevnik z njenim osebnim pogledom na dogajanje, knjigo receptov, predzgodbo scenarista Boštjana Tadla ter družinski zabavnik, ki je serijo prenesel v vsakdan gledalcev vseh generacij. S tem smo ustvarili celosten svet, ki bralce in bralke vabi, da serijo podoživijo in jo dopolnijo na svoj način. Oglejte si vse naslove iz zbirke in jih naročite v spletni knjigarni
  3. Analiza prodajnih in distribucijskih poti
    Že na začetku smo skrbno načrtovali, kako doseči kar najširše občinstvo. Zbirko smo zasnovali za klasične knjigarne, spletne trgovine in trgovske verige ter jo povezali z dogodki za gledalce – od lansiranja novih sezon do Meet&Greet srečanj, kjer je knjižna izdaja postala naravna razširitev televizijske izkušnje.
  4. Produkcija
    Vsebino smo s pomočjo izkušenih urednikov, scenaristov, lektorjev in oblikovalcev pretvorili v visokokakovostne izdaje. Naša založba je tu izkoristila vse prednosti optimiziranih procesov – od priprave besedil in avtorskih soglasij do oblikovanja celostne podobe. Rezultat je projekt, ki smo ga izvedli hitro, usklajeno in na najvišji ravni kakovosti.
  5. Distribucija
    Knjige so premiero doživele na knjižnem sejmu, sledila je ekskluzivna akcija v Lidlu, nato pa so se znašle v knjižnicah, spletnih trgovinah in na policah priznanih knjigarn ter drugih trgovskih verig. S ciljanimi promocijskimi kampanjami in dogodki smo dosegli tako obstoječe oboževalce serije kot nove bralce.

Kaj je naročnik pridobil?

  • Večkanalno prisotnost: serija je dobila novo življenje med bralkami in bralci.
  • Trajnost zgodbe: knjige omogočajo, da priljubljeni liki ostanejo del vsakdana tudi po koncu TV serije.
  • Dodatne priložnosti za promocijo: izdaje so sprožale medijski in spletni odziv.
  • Doseg novih ciljnih skupin: bralci, ki serije niso spremljali na TV.
  • Prvo tovrstno referenco v Sloveniji, ki odpira vrata za podobne projekte.

Projekt v medijih:

https://www.24ur.com/novice/slovenija/zakaj-bi-brali-knjigo-ce-ste-ze-gledali-film-ali-tv-serijo.html

https://www.24ur.com/novice/moj-dragi-dnevnik.html