Kako smo TV serijo Skrito v raju oživeli med platnicami
Prvi projekt v Sloveniji, ki je TV uspešnico preoblikoval v knjižno izkušnjo za vse generacije.





Kako je nastala knjižna zbirka, ki presega klasične okvire?
Skrito v raju, ena najbolj gledanih serij POP TV, je četrtino Slovenije prilepila pred zaslone. Naš izziv je bil ambiciozen: kako ta priljubljeni televizijski svet prenesti v brezčasno obliko, ki bo nagovorila vse – od najmlajših do najstarejših – in gledalcem ponudila nekaj, česar pred tem na slovenskem trgu še ni bilo.
Sledili smo globalnemu trendu novelizacije (t.i. film-to-book), a ga razširili in prilagodili slovenskemu okolju. Nastala je prva obsežna knjižna serija, ki temelji na domači TV produkciji in v bralni obliki razvija zgodbe, občutke in like priljubljene nadaljevanke.
Naš ustvarjalni proces v korakih:
- Analiza vsebine
V tesnem sodelovanju s scenaristi in marketinško ekipo POP TV smo raziskali bistvo serije Skrito v raju – univerzalno zgodbo, ki je navdušila vse generacije gledalcev. Poglobljeno smo preučili motive odnosov, odraščanja in družbenih tem ter prepoznali potencial za prenos v knjižno obliko in razvoj izvirnih dodatkov (t.i. derivatov), ki jih na televiziji ni bilo. - Razvoj koncepta
Zasnovali smo edinstveno zbirko, ki presega klasično novelizacijo. Ustvarili smo vzporedni seriji s postopnim izdajanjem novih naslovov: epizodne knjižice za nove bralce in žepnice v romaneskni obliki za izkušene ljubitelje zgodb. Koncept smo nadgradili z derivati – Larin dnevnik z njenim osebnim pogledom na dogajanje, knjigo receptov, predzgodbo scenarista Boštjana Tadla ter družinski zabavnik, ki je serijo prenesel v vsakdan gledalcev vseh generacij. S tem smo ustvarili celosten svet, ki bralce in bralke vabi, da serijo podoživijo in jo dopolnijo na svoj način. Oglejte si vse naslove iz zbirke in jih naročite v spletni knjigarni→ - Analiza prodajnih in distribucijskih poti
Že na začetku smo skrbno načrtovali, kako doseči kar najširše občinstvo. Zbirko smo zasnovali za klasične knjigarne, spletne trgovine in trgovske verige ter jo povezali z dogodki za gledalce – od lansiranja novih sezon do Meet&Greet srečanj, kjer je knjižna izdaja postala naravna razširitev televizijske izkušnje. - Produkcija
Vsebino smo s pomočjo izkušenih urednikov, scenaristov, lektorjev in oblikovalcev pretvorili v visokokakovostne izdaje. Naša založba je tu izkoristila vse prednosti optimiziranih procesov – od priprave besedil in avtorskih soglasij do oblikovanja celostne podobe. Rezultat je projekt, ki smo ga izvedli hitro, usklajeno in na najvišji ravni kakovosti. - Distribucija
Knjige so premiero doživele na knjižnem sejmu, sledila je ekskluzivna akcija v Lidlu, nato pa so se znašle v knjižnicah, spletnih trgovinah in na policah priznanih knjigarn ter drugih trgovskih verig. S ciljanimi promocijskimi kampanjami in dogodki smo dosegli tako obstoječe oboževalce serije kot nove bralce.
Kaj je naročnik pridobil?
- Večkanalno prisotnost: serija je dobila novo življenje med bralkami in bralci.
- Trajnost zgodbe: knjige omogočajo, da priljubljeni liki ostanejo del vsakdana tudi po koncu TV serije.
- Dodatne priložnosti za promocijo: izdaje so sprožale medijski in spletni odziv.
- Doseg novih ciljnih skupin: bralci, ki serije niso spremljali na TV.
- Prvo tovrstno referenco v Sloveniji, ki odpira vrata za podobne projekte.
You must be logged in to post a comment.